minka a pyzaminka




Na milú knižku spisovateľky Jaroslavy Blažkovej a krásne ilustrácie Andreja Augustína som natrafila už veľmi dávno, Mínka bola ešte malé bábo. Dalo sa tušiť, že toto očarujúce dielko bude dlho ležať niekde v zadu v knižnici, aj tak som neodolala, veď to bol úlovok dňa! Dobrodružstvá Minky a jej najmilšej priateľky Pyžaminky sa u nás z času na čas prelistovali ale stále som mala pocit, že ešte neprišla tá správna chvíľa. Až pred pár dňami sa Minka a Pyžaminka stali skvelými kamarátkami aj našej Amelie, moja knižka! Je to pre mňa skvelý pocit, že nielen "Kitty Maus" (tak jej/im hovorí) a ružová u nás zažívajú slávu ale už vyše týždňa aj takéto krásne dielo zo sveta fantázie. I keď ružová je farbou šťastia a priateľstva, aha tak to všetko do seba zapadá!


 
.žiadne farby, len nádherné ilustrácie, neverila by som, 
ale sú dni keď v tejto knihe listujeme stále dookola





 .zatiaľ viac či menej čítame obrázky a vymýšľame vlastné 
príbehy, ešte netušíme ako to dopadne...

Ktorá je vaša numero uno?


 
 

Komentáre

the BEST